8 rīta ieradumi kas sabojā visu dienu

  •  
  •  
  •  
  •  


Vai esat ievērojuši ka bieži jūsu diena nav izdevusies jau no paša rīta? Noskaņot sevi uz pareizās nots jau no paša rīta ir pat ļoti svarīgi. Tomēr ļoti daudzi cilvēki jau no paša rīta apzināti dara lietas kuras traucē labai un vērtīgai dienas pavadīšanai. Lasiet par 8 biežākiem šādiem ieradumiem.


1. Jūsu brokastis ir nepietiekoši sātīgas
Ļoti daudzi no mums brokastojot aprobežojas tikai ar tasīti kafijas un kādu maizīti. Tomēr mūsu brokastīm ir jābūt pietiekoši sātīgām lai mēs nejustu izsalkumu līdz pašām pusdienām. Kurš gan nav dzirdējis teicienu par to ka brokastis ir jāapēd pašam, pusdienās ir jādalās ar raugu, bet vakariņas jāatdod ienaidniekam? Nevar noliegt, šajā teicienā ir daudz patiesības. Pat ja jūs ievērojat diētu, tieši brokastis ir tā ēdienreize kurā jūs sevi varat palutināt ar kādu kalorijām bagātāku ēdienu, jo ir liela iespējamība ka visas no rīta uzņemtās kalorijas tiks veiksmīgi notērētas dienas laikā. Tāpēc cenšaties lai jūsu brokastis ir sātīgas, un vēlams arī lai tās sastāv no veselīgiem produktiem.

2. E-pasta pārbaude uzreiz pēc pamošanās
Šis ir viens no pašiem nelāgākajiem ieradumiem, no kura būtu jāatbrīvojas pēc iespējas ātrāk. Ja jūs uzreiz pēc pamošanās steidzat pārbaudīt savu e-pastu, tas var jums likt izjust stresu visas dienas garumā. Jūs nepārtraukti uztraucaties, baidāties palaist garām kaut ko nozīmīgu un visu laiku pārbaudiet e-pastu, drīz vien tas kļūst par jūsu apmātību.
Tāpēc tā vietā lai no paša rīt mestos pie datora, planšetes vai viedtālruņa un pārbaudītu savu e-pastu un jaunumus sociālajos tīklos, labāk izdariet kaut ko tādu kas palīdzēs jums nomierināties. Piemēram vingrojiet, veiciet rīta skrējienu, iedzeriet tasīti tējas vai parunājaties ar kādu tuvu cilvēku. Un noticiet, tas tikai cels jūsu produktivitāti, kā arī jūs jutīsieties labāk.

3. Televizora skatīšanās no paša rīta
Šādi jūs jau no paša rīta saņemat negatīva devu kura pavadīs jūs visu dienu. Padomājiet vai jums to tiešām vajag. Tā vietā labāk notērējiet šo laiku kaut kā vērtīgāk, kaut vai paguliet pārdesmit minūtes ilgāk. Bet ja jums tiešām ir tik ļoti svarīgi sekot visiem jaunumiem, tad pārskatiet ziņu portālus, vismaz varēsiet izvēlēties kuras ziņas gribat lasīt, un kuras nē.

4. Jūs ļaujaties kopējam negatīvajam noskaņojumam
Neizgulējušies un drūmi cilvēki uz ielas, kašķi sabiedriskajā transportā, pikta pārdevēja un gara rinda veikalā kurā jūs esat tikai lai nopirktu jogurtu. Cenšaties lai visi šie un citi apstākļi nesabojā jūsu garastāvokli, cenšaties būt par to augstāk. Domājiet par labo, nu kaut vai par to ka piektdiena vairs nav nemaz tika tālu.

5. Steiga no rīta
Jūs no rīta pieceļaties pēc četriem atliktiem modinātāja signāliem, steigā nomazgājaties, steigā saģērbjaties, varbūt pat paspējat kaut ko apēst, bet visticamāk ka nepaspējat pat kafiju uztaisīt(visas cerības uz “Narvesen” ceļā uz darbu), tas noteikti neveicina labu garastāvokli dienas laikā. Un bez sabojātās dienas tas var sabojāt arī jūsu vakaru, kad jūs atnākat mājās un redzat rīt steigā izsvaidītās drēbes, nenovāktos traukus virtuvē un no rīta, laika trūkuma dēļ neiznesto atkritumu maisu pie durvīm. Ja nespējat laicīgi pamosties, tad ejiet vakaros ātrāk gulēt. Ja vienkārši esat pieradis celties pēdējā brīdī, tad mainiet šo ieradumu.

6. Kafija tukšā dūšā
Kafiju mīl miljoniem cilvēku visā pasaulē. Un ļoti daudzi no šiem cilvēkiem burtiski nespēj pamosties bez šī mundrinošā un aromātiskā dzēriena. Tomēr kafija tukšā dūšā var nenākt par labu jūsu kuņģim un izraisīt gastrītu.

7. Domas par negatīvo savā dzīvē
No paša rīta domāt par to ka līdz algai vēl nedēļa, bet visa nauda jau ir notērēta. Vai par to ka atvaļinājums tikko ir beidzies un nākamais nebūs tik drīz. Šādas un tūkstotis citu domu par negatīvo tikai sabojā jūsu garastāvokli jau no paša rīta. Nav vērts šādi sākt savu dienu. No šīm domām jums labāk nekļūs, tikai sliktāk.

8. Pārāk ilga gulēšana brīvdienās
Var saprast ka cilvēks kurš visu nedēļu ir agri cēlies lai dotos uz darbu var vēlēties brīvdienās ilgāk pagulēt. Tomēr ja jūs brīvdienās guļat līdz pusdienlaikam tas jums nedos neko labu. Jūs tikai pamodīsieties ar sāpošu galvu un apziņu ka visa diena ir pagājusi velti. Protams, brīvdienās nevajag celties septiņos, jūs varat atļaut sev izgulēties 10 vai pat nedaudz ilgāk. Ja tomēr jums ar to ir par maz, mēģiniet pagulēt kādu stundiņu pa dienu, jūs jutīsieties labāk, un diena nebūs paskrējusi nemanot.


  •  
  •  
  •  
  •  

5 komentāri

  1. visu laiku ceļos pēdējā brīdī.no rīta .
    ja vakarā apģērbs salikts utml..no rīta labāk ilgāk pagulēt.nekā čammātirs pusstundu.ko var izdarīt 10 min.:)
    un brīvajās dienās kāpēc nenogulēt pusi dienas?5 dienas pagājušas kā vāverei ritenī.sestdienā nodejots koncerts un ballīte.neredzu iemeslu svētdien piecelties no guktas pat pēcpusdienā:)(nu.jā.meita liela un vīrs tāpat.ēdamo paši prit pagatavot)

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.