Kā palielināt Instagram postu auditoriju

  • 1
  •  
  •  
  •  

Kā palielināt Instagram postu auditoriju
Kā palielināt Instagram postu auditoriju

Pirms apskatām metodes, kas ļaus palielināt jūsu Instagram postu auditoriju, ir svarīgi saprast, no kādiem faktoriem ir atkarīgs sasniegtās auditorijas lielums. Galvenie šādi faktori ir(secībā no mazāk svarīgā uz svarīgāko):


  • saglabāšana kolekcijā;
  • komentāri;
  • “Laiki”(Patīk).

Turklāt būtisks ir ne tikai pašu “Patīk”, komentāru un saglabājumu skaits, bet arī tas ar kādu ātrumu tie tiek savākti pirmajā pusstundā pēc posta publikācijas. Šie trīs ir svarīgākie, bet ne vienīgie radītāji. Vēl nozīme ir arī vairākiem citiem faktoriem, tādiem kā, piemēram:

  • laikam cik ilgi lietotāji fiksē uzmanību uz postu;
  • klikšķiem uz “more” lai izlasītu visu posta tekstu;
  • bilžu pētīšanai “karuselī”;
  • tam vai lietotāji noskatās visus jūsu “Stories” pilnībā;
  • atgriežas atpakaļ un uzkavējas pie kāda noteikta “Stories”;
  • sazināšanās privātajās vēstulēs.

Tagad kad esam šos faktorus noskaidrojuši, varam pievērsties populārākajām metodēm, kā palielināt Instagram postu auditoriju.

Izlozes
Konkursi vai izlozes ir viena no visvienkāršākajām un izplatītākajām metodēm Instagram postu popularizēšanai. Reizi nedēļā vai divās tiek rīkota kādas balvas izloze. Jo izlozētā lieta būs iekārojamāka, jo vairāk cilvēku piedalīsies. Tiesa, te gan būtu jāņem vērā, ka izlozētajai balvai jābūt adekvātā vērtībā, jo ja lieta būs neatbilstoši dārga jūsu uzņēmumam, daudzi cilvēki var nospriest, ka tā ir kārtējā viltus izloze, un nepiedalīties.
Piedalīšanās noteikumi var būt dažādi un ir atkarīgi tikai no jūsu fantāzijas. Piemēram, izlozes noteikumos var noteikt, ka nedēļu ir jāspiež “Patīk” visiem jūsu postiem un tie ir jāsaglabā kolekcijā.
Tāpat var sarīkot ātro izlozi zem viena posta. Šajā gadījumā bez “Patīk” un saglabāšanas kolekcijā, ir jānosaka, ka komentāros ir jāatzīmē kāds no draugiem. Viena cilvēka komentāru skaits var būt neierobežots. Tad izlozējiet uzvarētāju kādā no šādam mērķim paredzētajā servisā.
Izlozes var būt visai oriģinālas, galvenais, lai tās nav pārāk sarežģītas un civēki gribētu tajās piedalīties.

Izsoles
Izvēlaties pašu populārāko preci vai pakalpojumu un paziņojiet saviem sekotājiem, ka šodien precei ir liela atlaide, bet precīza cena ir noslēpums. Katrs komentārs samazina sākotnējo cenu par kādu noteiktu summu(piemēram 1€). Tas, kura komentārs trāpa slepenajā cenā, var nopirkt preci par noteikto cenu.
Var izmantot arī pretēju variantu. Cenu sāk ar kādu pavisam nelielu summu(piemēram, 1€) un katrs komentārs paceļ cenu par kādu nelielu summu(piemēram, 1€). Tas, kura komentārs trāpa slepenajā cenā, var nopirkt preci.


Intriga
Sāciet stāstīt kādu aizraujošu stāstiņu(piemēram, kaut ko saistītu ar jūsu projektu jeb kaut ko vērtīgu vai izklaidējošu) un apstājaties interesantākajā vietā. Apsoliet, ka pabeigsiet stāstu, ja šis posts savāks, piemēram, 1000 “Patīk”. Protams, savācamajam “Patīk” skaitam ir jābūt adekvātam, kaut lielākam, nekā parasti savāc jūsu posti. Nebūs īsti prātīgi prasīt 1000 “Patīk”, ja jums ir 10 sekotāji.

Sapņu dzīve
Šajā gadījumā ir jāieliek, piemēram, bilde ar skaistu dienvidu jūru salu un jāuzraksta kaut kas tāds: “Spied “Patīk” ja vēlies šeit nokļūt un atzīmē komentāros cilvēku, kuru tu vēlētos ņemt līdz”. Cits variants. Ievietojam skaistu kleitu vai rotaslietu un rakstam: “Spied “Patīk” ja vēlies sev tādu” vai lūdzam komentāros uzrakstīt lietotāju, no kura vēlaties saņemt šādu dāvanu.

Padoms
Palūdziet saviem sekotājiem palīdzēt izvēlēties kāds no diviem(var arī vairāk) variantiem viņiem patīk vairāk, lūdzot to norādīt komentāros.

Iepazīšanās
Ja jūs esat palaiduši reklāmas kampaņa un jūsu sekotāju skaits ir pieaudzis, jūs varat palūgt, lai jūsu sekotāji posta komentāros pastāst par sevi.

Tīklošana
Visiem patīk bezmaksas reklāma un iespēja lieku reizi pastāstīt par sevi. Tāpēc varat noorganizēt ne tikai iepazīšanos ar jūsu kontu, bet arī sekotāju iepazīšanos vienam ar otru. Izveidojiet postu, kurā aiciniet citus pastāstīt par to kādā sfērā tie strādā, kādus pakalpojumus un preces tie piedāvā un ar ko tie var būt noderīgi citiem.

Savstarpēja “laikošana”
Vecs, bet joprojām strādājošs veids kā audzēt savu postu auditoriju. Uzrakstiet kaut ko tādu: “Spiediet “Patīk” postam un pieciem iepriekšējiem komentāriem tad rakstiet “Gribu “Patīk”” un dabūsiet “Patīk” no manis”.

Jautājums ekspertam
Ieviesiet iknedēļas rubriku “Jautājums ekspertam”. Eksperti var būt jūsu darbinieki, jūs vai pat pieaicināti speciālisti. Posta komentāros jūsu sekotāji var uzdot tos interesējošu jautājumu un dabūt izvērstu bezmaksas konsultāciju. Lai tas pārāk neievilktos var ierobežot jautājumu skaitu un atbildēt tikai uz pirmajiem x jautājumiem.

Summer Clearance Sale-Buy 1 Get 20% Off, Buy 2 Get 50% Off?Buy 3 Get 80% Off

  • 1
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

14 + 2 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.