Veikalu viltības, kuras liek mums pirkt vairāk

  •  
  •  
  •  
  •  

Veikalu viltības, kuras liek mums pirkt vairāk

Uz pasaules ir laimīgie, kuriem izdodas sevi kontrolēt un veikala apmeklējuma laikā nopirkt tikai to, ko tie vēlējušies pirkt un neko vairāk. Tomēr tādu cilvēku nav daudz un lielākā daļa cilvēku tā vai citādi, bet ļaujas dažādām veikalu viltībām, kuras liek mums pirkt vairāk. Uzzini, kā veikali liek mums pirkt nevajadzīgas lietas.

Izpārdošanas un atlaides vienmēr kārdina
Pirmais veikala uzdevums ir likt pircējam ienākt veikalā un šajā ziņā absolūtais līderis ir maģiskais uzrakst “Atlaides”. Ar to nespēj sacensties pat skaisti noformētas vitrīnas. Un tieši tāpēc uzraksts “Atlaides” vienmēr būs labi redzams ikvienam garāmgājējam.

Pats interesantākais ir pa labi
Ieejot veikalā lielākā daļa cilvēku vienmēr nogriežas pa labi. Tas ir saistīts ar to ka lielākā daļa cilvēku ir labroči un viņiem tā ir ērtāk. Tāpēc nereti veikala labās puses zonas ir pilnas ar skaistām un interesantām precēm, kuras veikals grib pārdot pirmām kārtām. Demokrātiskās cenas un neinteresantie, pierasti modeļi vienmēr atrodas veikala dziļumā. Lētās preces pārdodas pašas par sevi, bet pamata preču pirkumi parasti jau ir laicīgi plānoti tāpēc nav vērts likt uz tiem uzsvaru.

Pats nevajadzīgākais ir izvietots acu līmenī
Pēc aksesuāriem reti kāds dodas apzināti. Visbiežāk rotas un citi aksesuāri ir spontāns pirkums pie jaunas kleitas, ne plānot pirkums un veikala uzdevums ir likt jums tos ieraudzīt. Izdarīt to ir vienkārši – šādas lietas ir jānovieto jūsu acu augstumā, kur to neieraudzīt būs neiespējami

Outleti ne vienmēr ir outleti
Precēm outletos vajadzētu būt neizpārdotu kvalitatīvu preču atlikumiem. Tomēr bieži vien realitātē outletos nocenotu vecu kolekciju preču atlikumi ir tikai neliela daļa no piedāvājuma. Viss pārējais ir speciāli iepirkta lēta un nekvalitatīva prece.

Visbīstamākā ir kases zona
To zina gandrīz visi – pie kasēm tiek izvietoti dažādi vilinoši sīkumi, pēc kuriem rokas stiepjas pašas. Tikai retais spēj sevi apvaldīt un neko nepaņemt.

Iepirkšanās vīriešu gaumē
Vīrieši iepērkas nedaudz savādāk nekā sievietes. Vīriešiem vajag gatavus risinājumus un vēlams ātri. Tāpēc veikalos, kuri specializējas uz vīriešu apģērbu un apaviem, preces kombinējas pēc tēla un nevis pēc veida. Vīrieši neraksies kreklu kaudzē un tomēr atnākot uz veikalu pēc džinsiem un virsjakas, tie viegli nopirks vēl arī jostu un piemērotu T-kreklu.

Akcijas
Akcijas no sērijas “2 par vienu cenu” vai “3 par divu cenu” ne tikai palīdz veikaliem atbrīvotie no ne pārāk pieprasītām precēm, bet arī liek jums nopirkt lietas, kuras jums ne īpaši vajag.

Cenas mazā šriftā
Gudri veikali nekad neraksta cenas uz precēm ar lielu šriftu, jo šādi tās psiholoģiski var tikt uztvertas kā lielas. Šādu mazu šriftu ir arī grūtāk atrast un ieraudzīt. Tādēļ nereti cilvēki necenšas uzreiz meklēt cenu, bet iet preci piemērīt. Savukārt pēc piemērīšanas, atteikties no pirkuma jau ir daudz grūtāk. Īpaši, ja prece ļoti patīk.

Smaržas
Šo metodi neizmanto bieži, tomēr ir veikali, kuros vienmēr smaržo kaut kā īpaši. Lielākai daļai cilvēku šī smarža patīk, bet savukārt pozitīvas emocijas veicina pirkumu.

Nomierinoša mūzika
Jo mierīgāka mūzika, jo lēnāks pārvietošanās temps. Jo lēnāks temps, jo vairāk laika cilvēks pavada veikalā. Un jo ilgāku laiku cilvēks pavada veikalā, jo lielāka iespēja ka tas kaut ko nopirks.


  •  
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

6 + fourteen =

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.