Kā pārdot lietotas mantas tā, lai tās nopirktu

Kā pārdot lietotas mantas
Lietotu mantu pārdošana var nebūt vienkārša, ja esi šajā jomā iesācējs. Rakstā sniegsim pāris padomu, kā pārdot lietotas mantas internetā tā, lai tās būtu vieglāk pārdot.

1. Sagatavošanās
Iesākumā kritiski apskati lietu vai lietas, no kurām vēlies atbrīvoties un padomā vai tās maz ir pārdošanas vērtas. Iespējams, ka būs labāk tās vienkārši izmest, ja tās ir pārāk sliktā stāvoklī.
Savukārt tās mantas, kas ir piemērotas pārdošanai, ir jāsaved maksimāli labā stāvoklī.
Apģērba gadījumā tas būtu jāizmazgā, tam jāpiešuj trūkstošās pogas un jānovērš citi defekti. Ja pārdoti tiek apavi, tie noteikti ir jāizmazgā vai jānotīra.
Tehnikas gadījumā noteikti būtu jāsavāc visi tās komplektā nākušie aksesuāri un jāpārliecinās, ka tas viss tiešām strādā. Tāpat svarīgi ir arī atrast oriģinālo iepakojumu, protams, ja tas vēl ir saglabājies. Kopumā ir jādara viss iespējamais, lai pārdodamā lieta kļūtu pēc iespējas pievilcīgāka potenciālo pircēju acīs.

2. Bildes
Pirmais pēc kā potenciāli pircēji vērtēs tavu lietu būs tās fotogrāfijas, un tādēļ attēliem ir jābūt pietiekoši daudz un tiem ir jābūt kvalitatīviem. Lūk, dažas nianses, kurām būtu jāpievērš uzmanība, fotografējot pārdodamo preci.

Labs apgaismojums. Ideālā gadījumā tā varētu būtu studijas gaisma, bet derēs arī laba dienasgaisma bez tiešiem saules stariem. Sliktā apgaismojumā pārdodamās lietas aizskatīsies sliktāk, nekā tas ir patiesībā. Tāpat ir jāpievērš uzmanība tam, lai bildēs nebūtu redzamas nevajadzīgas ēnas.

Neitrāls fons. Ja pārdodamā lieta ir salīdzinoši neliela ir diezgan viegli pagatavot piemērotu fonu no kādiem pa rokai esošiem materiāliem, piemēram, neitrāla, vienkrāsaina auduma vai kādas lielākas papīra loksnes.
Ja pārdodamā lieta ir liela būtu jācenšas vismaz izvēlēties vietu, kurā nebūt redzamas liekas lietas un nevajadzīgas spilgtas detaļas. Jāskatās, lai fons būtu pietiekoši kontrastains un nesaplūstu ar fotografējamo lietu.

Pārdodamā lieta ir jānofotografē no visām pusēm. Visi defekti vai trūkumi jānofotografē tā, lai tie būtu labi saskatāmi. Tāpat bildēs ir jābūt labi redzamai lietas nolietotības pakāpei. Šajā ziņā godīgums ir labākā stratēģija.
Ja uz lietām ir saglabājušās etiķetes, kuras ir vērts nofotografēt – dariet to. Ja lietai vēl ir derīga garantija, ir vērts nofotografēt arī garantijas talonu. Šāda papildus informācija var palīdzēt potenciālajam pircējam ātrāk izšķirties par preces iegādi.
Fotografējot tehniku – to ir vērts ieslēgt, lai šādi apliecinātu tās darboties spēju. Blakus var izvieto tās komplektā esošos kabeļus, austiņa un citus aksesuārus.
Ja pārdots tiek apģērbs tas ir pirms fotografēšanas ir jāizgludina. Apdomā kā to labāk pasniegt, iespējams, ka ir vērts to uzvilkt, lai šādi parādītu, kā apģērba gabals izskatīsies valkājot.
Tomēr, izrādot fantāziju, ir arī nedaudz jāuzmanās. Piemēram, ja tev šķiet, ka bērnu ratiņi būs pievilcīgāki, ja tajos iesēdināsi kaķi, zini, ka tas var patikt ne visiem un būs daudz cilvēku, kuriem tas šķitīs nehigiēniski.
Ja tev ir preces attēli no ražotāja mājaslapas vai veikala, to var izmantot, lai parādītu cik labi prece ir saglabāta, taču tos nevajag ievietot kā preces attēlu. Cilvēkus interesē kā prece izskatās patreiz, ne tas kā tā ir izskatījusies kādreiz.
Dažus cilvēkus var aizbaidīt arī pārāk profesionāli attēli, tāpēc vajag censties, bet nevajag pārspīlēt.
Tāpat jāatceras ievietot gan vertikālas, gan horizontālas orientācijas bildes, horizontālās būs ērtākas apmeklētājiem no datoriem, bet vertikālās apmeklētājiem no mobilām ierīcēm. Cilvēki aizvien vairāk lieto internetu no savām mobilajām ierīcēm, un tāpēc vertikālas orientācijas bildes noteikti nevajadzētu aizmirst.

3. Sludinājuma sastādīšana

Īss, bet ietilpīgs virsraksts
Šajā ziņā daudz kas ir atkarīgs no izvēlētās platformas. Sludinājumu portālos sludinājumu sarakstos parasti tiek attēlots tikai virsraksts bez plašāka apraksta. Šī iemesla dēļ virsrakstā ir jāiekļauj tikai pati svarīgākā informācija, kas spēs ieinteresēt potenciālo pircēju un noreklamēs preci. Piemēram, var norādīt, ka prece ir pilnā komplektācijā vai ideālā stāvoklī un citu līdzīgu Informāciju.
Sludinājumu portālos nav vērts tērēt virsraksta simbolus vārdiem “pārdodu”, “lēti” vai “nedārgi”, jo cena tāpat ir redzama un katram ir savs viedoklis par to kas ir lēti un kas ne.
Savukārt, ja sludinājums tiek izvietot sociālajos tīklos, virsraksts kļūs par tava sludinājuma pirmo rindiņu un tajā noteikti ir jānorāda vārds “pārdodu”, lai cilvēki saprot, par ko ir sludinājums.

Informatīvs apraksta
Sludinājuma tekstā jācenšas pēc iespējas labāk pastāstīt par visiem ieguvumiem, kurus sniegs iegādātā prece.
Visbiežāk lietotas preces cilvēki pērk, jo vēlas nopirkt labu preci par pieejamu cenu un to ir svarīgi atcerēties, sastādot sludinājuma tekstu. Tas gan galīgi nenozīmē, ka ir jāizpušķo patiesība, jo godīgumam vienmēr jābūt pirmajā vietā.
Ja pircējs nemeklē konkrētu preces modeli, viņš var nezināt par visām funkcijām ko tā spēj piedāvāt, un nebūs lieki šīs funkcijas aprakstīt sludinājuma tekstā.
Sludinājuma nobeigumā ir jāpastāsta par preces defektiem un trūkumiem, protams, ja tādi ir. Pārāk ar to aizrauties nevajag, vienkārši norādi, ka tādi ir un noteikti pievieno attēlus, kuros defekts vai defekti ir redzami.

Cenas izvēle
Pārdodot lietotas mantas, nav īpaši svarīgi, par kādu summu tā tika pirkta. Daudz svarīgāk ir tas par cik lielu naudu tās analogus pārdod citi. Izpēti piedāvājumus un izšķiries par kādu cenu tu to vēlies pārdot. Ja tava prece ir labā stāvoklī un tu to pārdosi par tirgus vidējo cenu, visticamāk ka tā pārdosies ātri. Ja tevi nebiedē gaidīšana, vari mēģināt cenu palielināt, bet rēķinies, ka var sanākt ilgi gaidīt. Jebkurā gadījumā ir jāsaprot, ka lietota prece ir lietota prece un ir diezgan neliela iespējamība, ka ar laiku tā varētu palikt vērtīgāka.
Tāpat, ja tev nav iebildumu pret tirgošanos, tas ir jānorāda. Kaut visticamāk tirgoties var sanākt jebkurā gadījumā

Norādi iespējamos piegādes veidus
Sludinājumā norādi, ja esi ar mieru nosūtīt preci uz pakomātu vai aizvest līdz pircējam. Tāpat noteikti ir jānorāda, ja pēc preces būs jābrauc pakaļ pašam pircējam.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

eleven + 20 =

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.