24 veidi, kā sevi uzmundrināt bez kafijas

  •  
  •  
  •  
  •  

24 veidi, kā sevi uzmundrināt bez kafijas
Visi mēs piedzīvojam brīžus, kad mūsu enerģijas līmenis ir tuvu nullei, bet līdz darba dienas beigām jāgaida vēl ne viena vien stunda. Parasti šādos brīžos mūs glābj kafija vai kāds cits spirdzinošs, kofeīnu saturošs dzēriens. Tomēr ko darīt tad, kad kafija un kofeīns kaut kādu iemeslu dēļ netiek uzskatīts par variantu? Kā sevi uzmundrināt bez kafijas?


1. Atceries to, ka jo vairāk ir gaismas, jo mundrāks tu jūties. Ja tu visu dienu sēdi pustumsā tad nebrīnies par to, ka tev nāk miegs. Tā kā atver aizkarus, ieslēdz visas gaismas un izbaudi spēku pieplūdumu.

2. Izej ārā. Pat neilgs brīdis, kuru tu pavadīsi svaigā gaisā palīdzēs tev sajusties možākam.

3. Pamasē ausu ļipiņas. Neticami, bet šī vienkāršā procedūra tiešām palīdz atbrīvoties no miegainības.

4. Ar mēles galiņu pamasē aukslējas. Un tu sajutīsi neparastu, bet uzmundrinošu efektu.

5. Piezvani labam draugam. Pirmkārt tas uzlabos tavu garastāvokli, bet otrkārt ir zināms, ka nekas tā neuzmundrina kā dzīva saziņa.

6. Apēdi kādu apelsīnu, greipfrūtu vai avenes. Šie augļi dos tev vairāk enerģijas nekā gaļa vai miltu produkti. Tā kā ja vēlies kaut ko iekost, tad labāk izvēlies augļus un ogas.

7. Paklausies enerģisku mūziku. Ja zini vārdus tad dziedi līdz un ja ir tāda vēlme, tad arī dejo.

8. Nostājies uz pirkstgaliem un mēģini tā nostāvēt pēc iespējas ilgāk.

9. Lielisks veids, kā sevi uzmundrināt, ir pasmieties. Noskaties kādu jautru video vai izlasi kādu anekdoti.

10. Pārliecinies, ka telpa, kurā atrodies, ir pietiekoši labi izvēdināta.

11. Vismaz desmit minūtes pamasē sev kaklu.

12. Apēd kādu piparmētru karameli vai pakošļājiet piparmētru košļājamo gumiju. Pat tāda necila fiziskā darbība kā košļāšana vai karameles sūkāšana tevi uzmundrinās, bet piparmētra atsvaidzinās.

13. Pat pāris minūtes ilga pastaiga palīdzēs tev sajust spēku pieplūdumu. Pastaigā pa koridoru, pastaigā pa trepēm vai vienkārši palēkā. Jebkura fiziska aktivitāte paaugstinās tavu tonusu.

14. Liec strādāt savām smadzenēm. Sāc plānot rītdienas darbus vai atrisini kādu krustvārdu mīklu. Tas aktivizēs tavu smadzeņu darbību un palīdzēs atgūt možumu.

15. Padzeries aukstu ūdeni. Noskalo ar to sev seju.

16. Vairākas reizes dziļi ieelpo. Dziļa ieelpa palielinās skābekļa līmeni tavās asinīs un palīdzēs atbrīvoties no stresa.

17. 15 minūtes pasnaud. Tas ir visai neticami, bet reizēm ar tādu īsu miega brīdi pietiek, lai atgūtu modrumu un sajustos atpūties.

18. Ja ir tāda iespēja, ieej kontrastainā dušā. Tas tevi pamodinās.

19. Izstaipies. Nostājies uz pirkstgaliem un mēģini ar pirkstiem aizsniegties līdz griestiem. Lai katrs jūsu kauliņš un katrs muskulis atslābst. Palokies uz priekšu, atpakaļ un uz sāniem, veic jebkurus citus tev zināmus izstaipošus vingrojumus.

20. Izmēģini aromterapiju. Parasti nervu sistēmas stimulēšanai iesaka rozmarīna, eikalipta vai piparmētru eļļas.

21. Ja atrodies mājās, tad mēģini paspēlēties ar savu suni vai kaķi.

22. Ēdiet. Bieži, bet mazās devās. Ievēro sestajā punktā ieteikto.

23. Nomaini zeķes. Lai cik dīvaini tas arī neskanētu, bet reizēm, lai sajustu spēku pieplūdumu, vajag tikai uzvilkt svaigas zeķes.

24. Sāc darīt kaut ko citu. Jebkurš monotons darbs nogurdina un uzdzen miegu. Sāc darīt kaut ko citu. Maini dažādus darbus un uzturi sevi tonusā.

Nekas no uzskaitītā neuzmundrina? Varbūt smelies kādu ideju no raksta 15 veidi, kā palikt nomodā visu nakti.


  •  
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

eight − one =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.