7 vienkāršas lietas kas uzlabos jūsu garastāvokli

  •  
  •  
  •  
  •  


Ir atnācis rudens, kokos paliek aizvien mazāk lapu, dienas paliek aizvien īsākas un aukstākas, garastāvoklis kļūst aizvien draņķīgāks. Ja arī jūs pārņem šādas un līdzīgas domas un sajūtas, piedāvājam jums septiņas vienkāršas lietas ar kuru palīdzību ir iespējams uzlabot savu garastāvokli.



Pastaiga pēc darba
Parasti pēc darba mēs visi uzreiz kāpjam savās mašīnās, vai ejam uz tuvāko sev nepieciešamā sabiedriskā transporta pieturu lai dotos mājās. Tomēr ja izlemsiet ceļu no mājām veikt ar kājām, vai doties nelielā pastaigā atbraucot no darba mājās jūs visai drīz pamanīsiet ka jūsu garastāvoklis un pašsajūta uzlabojas. Bez tam ja dosieties pastaigā neilgi pirms gulētiešanas, tas uzlabos arī jūsu miegu.

Ja jums ir agri jāceļas, mēģiniet pierast pie tā
Nedodieties gulēt ar domu: “Rīt atkal agri jāceļas, kā man tas ir apnicis” un nemostieties ar domu “Ak, kā man vēl gribas gulēt, bet nē, jāceļas un jāiet uz darbu”. Kāda gan var būtu jūsu diena ja jūs mostaties un ejat gulēt ar šādām negatīvām domām? Ja jūs divreiz dienā sevi noskaņojiet uz negatīvas nots, tad diena noteikti arī būs negatīva. Tā vietā labāk mēģiniet aprast ar agru celšanos, un pieņemt to kā pašu par sevi saprotamu. Bez tam ja jums ir agri jāceļas, noteikti ir vērts tam pieskaņot arī gulēt iešanas laiku, atvēlot miegam vismaz 8 vai 7 stundas.

Vingrojiet no rītiem
Zinu, zinu, teiksiet tas nav viegli, un daļa no manis jums piekritīs. Un tomēr, mēs pamostamies, nomazgājamies, iedzeram kafiju. Šādi mēs atmodinām prātu, bet mūsu ķermenis guļ vēl pāris stundas. Lai pamodinātu savu ķermeni un piepildītu to ar enerģiju nemaz nevajag daudz, tikai 20 -25 minūtes vingrošanas. Protams, tās dēļ jums nāksies 30 minūtes agrāk celties, toties pēc mēneša šāda režīma jums tas pat sagādās prieku. Un kas zina, varbūt kafija jums vairs nebūs vajadzīga!


Neatsakiet sev sīkumos
Ja jūs sakārojat šokolādi, tad nopērciet sev to. Ticiet vai nē, bet jūsu kredīti no tā nepaliks ne lielāki, ne mazāki, toties laimes hormonu līmenis jūsu asinīs gan pieaugs. Jo biežāk mēs sev atsakām šādus sīkumus kā šokolādes tāfelīti vai alus pudeli, jo zemāk nokrīt mūsu pašvērtējums un līdz ar to mūsu garastāvoklis.

Neklausieties skumju mūziku
Šeit viss ir vienkārši, skumja mūzika atnes skumjas domas. Klausieties gaišu, priekpilnu mūziku, klausieties regeju.
Gūstiet prieku no tikšanās ar saviem draugiem realitātē, ne sociālajos tīklos
Tieciet vaļā no domas ka ar draugiem var tikties tikai piektdienas vakarā vai brīvdienās. Dodiet priekšroku tos satikt reāli, ne nosēžot visu vakaru sociālajos tīklos. Satiecieties pēc darba ar draugiem kādā kafejnīcā, un neiestāstiet ka tā jūs neizgulēsieties jo rīt ir jāiet uz darbu, jūs visticamāk tāpat neizgulēsieties jo aizejat gulēt tajā pašā dienā kurā ceļaties. Lietot alkoholu šādās tikšanās reizēs gan nav ieteicams, jo tā ietekmi otrā dienā jūs jutīsiet vairāk nekā miega trūkumu.

Rakstiet dienasgrāmatu kurā atzīmējiet visus savas dzīves patīkamos momentus
Svarīgi ir veikt šādus ierakstus dienasgrāmatā nevis uzreiz, bet gan dienas noslēgumā. Šādi jūs varēsiet atcerēties visus dienas notikumus, izanalizēt tos, atcerēties visus notikumus kuri uzlaboja jūsu garastāvokli un pierakstīt tos. Šādi jūs iemācīsieties atrast savā dzīvē patīkamo, un iesiet gulēt labā garastāvoklī. Bez tam, pēc kāda laika šo dienasgrāmatu būs ļoti interesanti pārlasīt.


  •  
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.