Kā atbrīvoties no dubultzoda

Kā atbrīvoties no dubultzoda
Dubultzods ir šķietami nekaitīga, bet tomēr tik ļoti traucējoša un nepatīkama problēma, kas satrauc neskaitāmus cilvēkus visā pasaulē. Rakstā piedāvājam dažus padomus kā atbrīvoties no dubultzoda un padarīt savu ārieni pievilcīgāku.


Kāpēc parādās dubultzods

Reizēm pie dubultzoda rašanās ir vainojamas anatomiskas īpatnības, tomēr visbiežāk dubultzods mēdz parādīties divu citu iemeslu dēļ. Pirmais dubultzoda rašanās iemesls ir tauku uzkrājumi zem apakšžokļa un zoda. Tas parasti notiek gadījumos, kad cilvēks regulāri uzņem vairāk kaloriju nekā patērē un tauki sāk uzkrāties visās iespējamās vietās, ieskaitot seju un kaklu. Seja kļūst aizvien apaļāka un vēl pēc kāda laika var parādīties arī dubultzods.
Savukārt otrs dubultzoda rašanās iemesls ir ādas elastības mazināšanās un ādas nokāršanās. Novecojot kakla un sejas āda zaudē elastību, un āda zem kakla var nokarāties un radīt dubultzodu. Tas pats var notikt arī strauji zaudējot svaru, kad tauki ir pazuduši, bet āda vēl nav paspējusi savilkties.

Kā atbrīvoties no dubultzoda liekā svara gadījumā

Šajā gadījumā vienīgais risinājums ir liekā svara zaudēšana. Labā ziņa ir tāda, ka tauki no sejas pazūd ātrāk nekā no citām ķermeņa vietām. Turklāt jums pat nebūs jādara nekas pārcilvēcisks. Zemāk piedāvājam nelielu uzskaitījumu ar pasākumiem, kas ļaus samazināt svaru un šādi atbrīvoties no dubultzoda.

1. Sāciet skaitīt kalorijas
Aprēķiniet savu optimālo uzņemamo kaloriju daudzumu un samaziniet to par 25%. Šeit gan ir nedaudz jāuzmanās un nevajag samazināt optimālo kaloriju daudzumu, ja jūs ikdienā veicat smagu fizisku darbu, profesionāli nodarbojaties ar sportu vai ja jums to liedz veselības stāvoklis.

2. Vairāk olbaltumvielu
Iekļaujiet savā uzturā vairāk olbaltumvielu. Uz katru ķermeņa kilogramu vajadzētu uzņemt 1,2 – 1,6 gramus olbaltumvielu. Ēdiet vairāk vistu, zivis, jūras veltes, pupas, olas, biezpienu, kā arī dzeriet pienu.

3. Pārskatiet savu ēdienkarti
Nomainiet cukuru un konditorijas izstrādājumus pret augļiem, dārzeņiem un pilngraudu produktiem.

4. Vairāk kustēties un mazāk sēdēt
Lai zaudētu svaru ir nepieciešama fiziska aktivitāte, un tādēļ centieties vairāk pastaigāties, izvēlieties trepes lifta vietā un centieties maksimāli daudz kustēties.

5. Regulāri trenēties
Ātrākai svara zaudēšanai jums vajadzētu nodarboties ar sportu vismaz četras reizes nedēļā ar vidēju intensitāti.

Vairāk ideju ātrākai svara zaudēšanai variet smelties no raksta Kā ātri zaudēt svaru.

Kā atbrīvoties no dubultzoda, ja to ir izraisījusi nokarājusies āda

Šajā gadījumā var palīdzēt pieci vienkārši vingrinājumi kas nostiprinās kakla un apakšžokļa muskuļus un nedaudz nostieps zodu. Vingrinājumi būtu jāveic katru dienu.
Pirms sākt labāk apsēsties, iztaisnot muguru un atbrīvot plecus. Centieties elpot caur degunu un neaizturiet elpu.

Lūk, arī paši vingrinājumi, kas palīdzēs atbrīvoties no dubultzoda:

1. Palieciet galvu atpakaļ tā lai zods tiktu pavērsts pret griestiem. Piespiediet mēli pie aukslējām un palieciet šādā stāvoklī 5 – 10 sekundes. Tad atgriežaties sākuma pozīcijā, atbrīvojaties un veiciet dažas izelpas un ieelpas. Atkārtojiet šo vingrinājumu 5 reizes.

2. Paceliet zodu un izvirziet to uz priekšu. Palieciet šādā stāvoklī 10 sekundes, tad atslābinieties un veiciet vingrinājumu vēl divas reizes.

3. Paceliet galvu uz uz augšu un pa labi, tad izvirziet zodu uz priekšu un palieciet šādā stāvoklī 5 sekundes. Nolaidiet galvu, veiciet pāris ieelpas un izelpas un veiciet šo pašu vingrinājumu tikai šoreiz pagrieziet galvu uz kreiso pusi. Vingrinājums jāveic trīs reizes uz katru pusi.

4. Atbalstiet zodu uz dūrēm, vienlaikus sasprindzinot zoda muskuļus(tieši zoda, bet ne kakla) uzspiediet ar zodu uz savām rokām un tad atslābinieties. Vingrinājums jāatkārto 25 reizes.

5. Izbāziet mēli un cenšaties ar to aizsniegt degungalu. Atkārtojiet vingrinājumu 10 reizes.

Ja nekas cits nelīdz, dubultzodu ir iespējams likvidēt arī ar plastiskās ķirurģijas palīdzību. Šajā gadījumā gan jārēķinās ar papildus izdevumiem, jābūt piemērotā vecumā un arī jūsu veselības stāvoklim ir jāatbilst zināmām prasībām.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.