Pieci mārketinga triki, kas iztukšo tavas kabatas

Pieci mārketinga triki, kas iztukšo tavas kabatas
Nekad nav par vēlu sākt dzīvot taupīgāk un iekrāt kādu lielāku summu. Īpaši vērtīgi tas ir ziemas atlaižu laikā. Ja tu vēl nezini kā ar tevi un tavu maku mēdz manipulēt marketalogi, piedāvājam tev uzzināt piecus ļoti izplatītus mārketinga trikus, kas liek tev pirkt vairāk!

1. Maģiskie 0.99
Neticami, bet šis vecais triks joprojām darbojas, ja netici tad dodies uz tuvāko lielveikalu un pārbaudi pats. Ja šāda veida cenas nestrādātu, tad šādu cenu nebūtu. Devītnieks cenas beigās spēj paveikt brīnumus. Kā liecina pētījumi, pircējs arī drīzāk nopirks preci par, piemēram, €49, nekā par €44. Lai cik tas jocīgi arī nebūtu, mūsu loģika devītnieku gadījumā ir maigi sakot neizprotama.

2. 70% izpārdošana
Ja tu kaut kur redzi šādu fantastisku piedāvājumu, zini, ka labākajā gadījumā šāds cenas samazinājums attieksies uz pašu bezjēdzīgāko preci, kuru tu pat par velti neņemtu. Iespējams, ka tu šo preci pat atradīsi, bet tikpat labi var būt, ka veikalā esošā preču cena īsi pirms plānotajām atlaidēm ir ievērojami pacelta un atlaižu laikā samazināta tā, ka tā ir tikai nedaudz zemāka par šo preču parasto cenu. Nedaudz labāka situācija ir ar apģērbu veikalu izpārdošanām, jo šie veikali šādās izpārdošanās pārdod veco preci, kas visai drīz tāpat vairs nebūs modē.

3. “Tikai par … ”
Kā liecina vēl kāds cits pētījums, vārds “tikai”, kas ievietots piegādes cenas aprakstā palielināja patērētāju atsaucību par 20%. Salīdzini pats: “Piegādes cena Latvijā €10” un “Piegādes cena Latvijā tikai €10”. Jūti atšķirību? Turklāt man nez kāpēc šķiet, ka maģiskais devītnieks palielinātu atsaucību vēl vairāk.

4. 50% atlaide
Nu vai nav grēks paiet garām, un nenopirkt? Jo taču jau rīt šādas atlaides var arī nebūt. Tieši ar šādu vai līdzīgu reakciju arī rēķinās viltīgie tirgziņi. Veikals šādu preci nebūt nepārdod ar zaudējumiem un visticamāk tiek vaļā no kādas iestāvējušās vai sezonālas preces. Tomēr pircējs ir pārliecināts, ka ir veicis kādu superizdevīgu pirkumu, pat gadījumos, kad viņam šī prece nemaz nav vajadzīga. Fakts, ka sākotnējā cena ir bijusi ievērojami augstāka nekā pašreizējā, liek šai cenai izskatīties niecīgai un visbiežāk mēs pērkam nedomājot.

5. Dāvanu burvība
Mums visiem(vai gandrīz visiem) patīk saņemt dāvanas. Tomēr veikalu formāts kā tāds, savā būtībā ir visai tāls no labdarības. Tādēļ parasti šādas veikalu “dāvanas” tiek dotas kopā ar kādu citu preci, kas ir jāpērk un kuras cenā ir iekļauta abu preču cena.
Vēlies ietaupīt vēl vairāk? Lasi arī mūsu rakstu Kā ietaupīt naudu

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

5 × three =

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.