Pieci dzērieni, kas ļaus tev vieglāk aizmigt un labāk izgulēties

  • 4
  •  
  •  
  •  

Pieci dzērieni, kas ļaus tev vieglāk aizmigt un labāk izgulēties
Ir grūti pārvērtēt veselīga miega nozīmi, jo kā zināms miega trūkums var novest pie aptaukošanās, paaugstinātā cukura līmeņa, smadzeņu darbības pasliktināšanās un pat pie problēmām ar sirdi. Turklāt nepietiek, ka mēs vienkārši nedaudz pagulēt, mums ir nepieciešams pilnvērtīgs un pietiekoši ilgs miegs. Tāpat pirms plānotās gulētiešanas ir vērts ievērot arī zināmu diētu, jo, piemēram, kafija vai šokolāde dažiem cilvēkiem var traucēt aizmigt. Tomēr ja kafija traucē aizmigt, ir dzērieni, kas palīdz aizmigt un labāk izgulēties.


Piens
Pateicoties piena sastāvā esošajiem triptofānam un kalcijam, piens ne tikai var palīdzēt tev vieglāk aizmigt, bet arī samazinās tavu apetīti otrā dienā. Savukārt pateicoties piena sastāvā esošajam kazeīnam savs labums tiks arī taviem muskuļiem. Turklāt ir pilnīgi vienalga, vai tu dzersi siltu vai aukstu pienu, jo efekts būs viens un tas pats.

Tēja ar pasifloru
Šim ārstnieciskajam augam piemīt lieliska spēja cīnīties ar nemieru. Pat neskatoties uz to, ka tā iedarbība nav tik spēcīga kā baldriāniem, šī tēja tev var palīdzēt iemigt. Turklāt atšķirībā no dažiem citiem līdzekļiem, pēc pasifloras lietošanas tu no rīta jutīsies spirgts un možs.

Kumelīšu tēja
Kaut arī parasti kumelītes ir ierasts lietot citu iemeslu dēļ, tās spēja arī nedaudz atslābināt un iedarbojas kā viegls sedatīvs. Tiesa kumelīšu tēju nevajadzētu dzert pārāk karstu, un labāk ļaut tai atdzist līdz 50 – 60 grādu temperatūrai.

Kefīrs
Mēs jau pieminējām pienu, tomēr daudzi cilvēki cieš no laktozes nepanesamības un šajā gadījumā var līdzēt kefīrs, kurā laktozes ir mazāk. Turklāt kefīrs ne tikai satur jau pieminēto triptofānu, bet arī uzlabos tavu kuņģa darbību. Kefīra iedarbība būs vēl labāka, ja papildināsi to ar kādu karotīti medus.

Kokteiļi ar sojas proteīnu
Soja gan sojas piena, gan proteīna pulvera veidā ir bagāta ar jau vairākkārtīgi pieminēto triptofānu. Savukārt triptofāns veicina miega hormona melatonīna veidošanos. Papildus bez jau minētā soja pazemina arī kortizola līmeni, bet tas savukārt palīdz cīnīties ar taviem tauku uzkrājumiem.


  • 4
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.