7 veidi, kā paaugstināt testosterona līmeni

7 veidi, kā paaugstināt testosterona līmeni
Pārliecinātība par sevi un gatavība rīkoties ir divas vīrišķību simbolizējošas īpašības, kuras nebūtu iespējamas bez īstu vīriešu galvenā hormona – testosterona. Tomēr gadiem ejot, testosterona līmenis pamazām sāk pazemināties. It kā jau nekas liels tomēr optimismu tas arī neveicina. Uzzini septiņus veidus, kā paaugstināt testosterona līmeni, un paliec vīrietis vienmēr!


Cinks un citas minerālvielas
Liela loma testosterona sintēzē ir cinkam un tādēļ, ja vēlies paaugstināt testosterona līmeni, ir vērts papildināt savu ēdienkarti ar cinku saturošiem produktiem. Šādi produkti ir austeres, karpas, siļķes, zemesrieksti, grieķu rieksti, mandeles un ķirbju sēklas. Bez cinka nedrīkst aizmirst arī par kalciju, selēnu un magniju.

Vitamīns D
Bez visa jau minētā, liela loma testosterona izstrādē ir arī vitamīnam D. Tādēļ izmanto to ka beidzot ir iestājusies vasara, un dodies uz pludmali vai vienkārši centies pēc iespējas vairāk uzturēties saulē. Ziemā vari apmeklēt solāriju vai mēģināt uzņemt vitamīnu D papildus.

Svara kontrole
Gulēt dīvānā ir patīkama nodarbe un ir cilvēki, kas uzskata, ka liekais svars vīriešus tikai izdaiļo. Tomēr nelaime ir tāda, ka paaugstināts svars parasti noved pie pazemināta testosterona līmeņa. Tāpēc ja vēlies pēc iespējas ilgāk palikt īsts vīrietis tad beidz slinkot un sāc atgūt formu.

Trenējies
Spēka vingrinājumi ievērojami uzlabo dabisko testosterona izstrādi. Veiciet pamata vingrinājumus un koncentrējieties uz svaru celšanu. Ja veiksi šos vingrinājumus pietiekami intensīvi, vari nešaubīties, ka paaugstināsies arī tavs testosterona līmenis.
Galveni spēka vingrojumu principi: mazāk atkārtošanos, lielāks ceļamais svars, vairāk bāzes vingrinājumu. Šādiem vingrinājumiem noteikti ir vajadzīga sagatavošanās un prakse, tā kā nemaz nemēģini uzreiz sākt ar 100 kilogramīgiem svariem.

Uzvari
Lai cik arī tas nebūtu dīvaini vai neparasti, bet mūsu fizioloģija ir tieši atkarīga no mūsu uzvedības. Uzvara jebkurā tavas dzīves jomā paaugstinās arī tavu testosterona līmeni. Aizmirsti par to ka galvenais ir piedalīties, vienmēr un visos laikos galvenais ir bijis uzvarēt. Vienalga vai tie ir panākumi materiālā sfērā, sociālās attiecībās vai uzvaras sportā, derēs jebkuri tavi sasniegumi.

Mazāk stresa
Kad tavs organisms ir pakļauts ilgstošam stresam tas izstrādā kortizolu, bet tas faktiski bloķē testosterona efektu. Tā nu mūsu organisms ir iekārtots un vienīgais ko tu vari darīt tas ir censties maksimāli izvairīties no stresa.

Cukura līmenis
Arī augsts cukura līmenis atstāj negatīvu iespaidu uz testosterona līmeņa atjaunošanos. Tāpat ikdienā vajadzētu atteikties arī no tādiem ātrajiem ogļhidrātiem kā makaroni, maize un citiem konditorejas izstrādājumiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.