Kāpēc diētas nestrādā: 5 tipiskākās kļūdas

  •  
  •  
  •  
  •  

Kāpēc diētas nestrādā: 5 tipiskākās kļūdas
Mūsdienu modes tendences spiež mūs ierobežot sevi ēdiena izvēlē, izmantot kosmētiskās procedūras un pat meklēt plastiskās ķirurģijas palīdzību. Tomēr visbiežāk mēs parasti cenšamies izvēlēties tieši pirmo variantu jeb dažādas diētas. Un diētu ir tiešām nav maz, to ir tūkstošiem. Eksistē diētas svara zaudēšanai, jauneklīgāka izskata atgūšanai, sejas ādas krāsas uzlabošanai, matu un nagu veselībai, veselības un imunitātes stiprināšanai un pat libido uzlabošanai. Tomēr ne visas no šīm diētām darbojas. Uzzini kāpēc diētas nestrādā, un kādas ir to 5 tipiskākās kļūdas!


Nevar noliegt, ka dažas diētas tiešām strādā un palīdz atbrīvoties no liekā svara. Tomēr bieži vien izrādās, ka to efekts ir īslaicīgs. Un tomēr neskatoties, uz visiem mūsu neveiksmīgajiem svara zaudēšanas mēģinājumiem, mēs turpinām izmēģināt aizvien jaunas un jaunas diētas cerībā atrast to vienīgo un īsto diētu, kas atbrīvos mūs no liekajiem kilogramiem uz visiem laikiem.

Ir jāsaprot un jāpieņem, ka ideālas diētas kas derētu pilnīgi visiem vienkārši nav un nevar būt. Un lūk arī tie 5 iemesli kāpēc diētas nestrādā.

1. Tā vietā, lai mēs pakāpeniski pārietu uz sabalansētu, mazāk kalorijām bagātu un veselīgu pārtiku, mēs pakļaujam savu ķermeni nežēlīgam pārbaudījumiem, badošanās periodiem, atņemam sev svarīgus vitamīnus un mikroelementus un tad brīnāmies, ka svars atkal pieaug.

2. Strauja, gadiem ierastu produktu nomaiņa pret citiem, noved pie stresa un tam sekojoša diētas pārtraukuma. Mūsu gribasspēks tiek pakļauts pārāk lielam spiedienam.

3. Patstāvīga izsalkuma sajūta padara cilvēku, niknu un nervozu. Un pat zinātnieki ir pierādījuši, ka diētas laikā cilvēki sāk izjust vilkmi tieši uz tiem produktiem, kurus nedrīkst lietot. Pat tad, ja iepriekš šie produkti tiem ir bijuši vienaldzīgi.

4. Ja vēlaties zaudēt svaru, ir ļoti būtiski sākt iegūt veselīgus ieradumus: sākt rītu ar rīta rosmi un kontrastainu dušu, izslēgt no savas pārtikas neveselīgus produktus(majonēze, čipsi,pusfabrikāti) , regulāri nodarboties ar sportu. Bet ja ierobežojumi pārtikā parādās strauji turklāt pie mazkustīga dzīvesveida, tad tas tikai bojā garastāvokli.

5. Pēdējais diētu neefektivitātes iemesls slēpjas mūs pašos. Mēs patstāvīgi esam ar sevi neapmierināti, patstāvīgi salīdzinām sevi ar savu iedomāto “etalonu”, mēs “apēdam” stresus un pārdzīvojumus, mēs patstāvīgi esam nospiestā stāvoklī, mēs esam pārāk koncentrējušies uz sevi, esam ieraduši nepārtraukti sūdzēties par savu svaru, un vēl, un vēl, un vēl.. Šādu iemeslu milzīgi daudz un to kombinācijas katram būs citas.

Cīnoties ar lieko svaru, ir ļoti svarīgi tik skaidrībā pašam ar sevi, saprast kas tieši liek tev uzkrāt lieko svaru un kuras ir tās emocijas, kuras spiež tev uzņemt tūkstošiem nevajadzīgu kaloriju. Paskaties uz sevi no malas un iespējams, ka nekāda diēta tev nemaz nebūs vajadzīga!


  •  
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.