Kā cīnīties ar zemu asinsspiedienu

  • 3
  •  
  •  
  •  

Kā cīnīties ar zemu asinsspiedienu
Kā zināms, tad cilvēki var ciest ne tikai no paaugstināta, bet arī no pazemināta asinsspiediena. Un, kaut arī pazemināts asinsspiediens parasti neizsauc tādas bažas kā paaugstināts asinsspiediens, tas tomēr nav mazāk bīstams.


Parasti, lai paaugstinātu asinsspiedienu un uzlabotu savu pašsajūtu mēs esam pieraduši izdzert kādu tasīti kafijas. It kā jau vienkārši – iedzer kafiju un visu atlikušo dienu jūties kā cilvēks. Tomēr risināt zema asinsspiediena problēmu tikai ar kafiju nav tas pats pareizākais ceļš.
Ir zināms, ka zemu asinsspiedienu pavada nogurums, pazeminātas darba spējas, galvas sāpes, panīkums, miegainums un pat galvas reiboņi. Zems asinsspiediens ir nopietna problēma, kuru nedrīkst atstāt nerisinātu. Visbiežāk zemu asinsspiedienu mēdz ārstēt ar ženšeņa, salmenes, vilkābeles un citiem preparātiem. Tomēr eksistē arī citi veidi kā cīnīties ar zemu asinsspiedienu, un lūk daži no tiem.

Ūdens
Ja jūs ciešat no zema asinsspiediena, jums ir jāizdzer pa 2 – 3 glāzēm vairāk ūdens nekā dzerat parasti. Tas ļaus jums normāli justies un uzturēs jūsu asinsspiedienu normas robežās.

Miegs
Ja jums ir zems asinsspiediens, tad jūsu miegam ir jābūt par 2 – 3 stundām ilgākam nekā cilvēkiem ar normālu asinsspiedienu. Tieši šāds miega ilgums ļaus jums vislabāk atpūsties un atgūt spēkus.

Aktīva atpūta un pastaigas
Kustēties nozīmē dzīvot. Sāciet regulāri nodarboties ar tādu sportu, kurā nav lielu slodžu. Vispiemērotākās būs pastaigas, peldēšana vai kustīgas spēles. Visas kustības uzlabo asins cirkulāciju, bet asinis, plūstot pa asinsvadiem, uzlabo iekšējo orgānu darbību un līdz ar to arī mūsu vispārējo fizisko stāvokli.

Duša
Īpaši veselīga ir kontrastaina duša. Šāda duša lieliski uzlabo asinsvadu stāvokli. Vērtīga būs arī apliešanās ar aukstu ūdeni un pirts vai sauna. Tomēr ja jums ir zems asinsspiediens ar pirti vajadzētu uzmanīties un to labāk uzsākt pamazām. Vajadzētu arī izvairīties no straujām temperatūras svārstībām no aukstuma uz karstumu. Šādi jūs gluži vienkārši varat zaudēt samaņu. Starp citu, ja jums ir zems asinsspiediens jūs arī nedrīkstat strauji celties no gultas. Šādi jūs arī varat zaudēt samaņu.

Masāža
Kaut vai, piemēram, pašmasāža. Atbilstoši Su Džok terapijai ausis ir viens no jūtīgākajiem un labi masējamiem orgāniem.
Masāžu var veikt gan ar pirkstiem, gan ar kaut ko asāku, piemēram, ar sērkociņu. Ar sērkociņa palīdzību atrodiet uz aus vissāpīgāko punktu un cenšaties to masēt ar pirkstiem tik ilgi, kamēr jums nekļūs labāk. Pirms masāžas aptuveni 20 sekundes berzējiet vietu ap šo sāpīgo punktu un tad spēcīgi uz šo punktu uzspiediet, tā lai kļūst sāpīgi. Mainiet spiediena spēku un biežumu kā arī mainiet masāžas punktus. Ja jūtat reiboni, enerģijas trūkumu, vai kļūstiet bāls tad masāžu beidziet.


  • 3
  •  
  •  
  •  

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.