10 fakti par mobilo telefonu spēlēm

Desmit dažādi fakti par mobilo telefonu spēlēm.


Pirmā mobilo telefonu spēlīte bija “Tetris” variācija. Šī spēle bija iebūvēta mobilajā telefonā Hagenuk MT-2000. Šis telefons tika izlaists 1994. gadā.

Visiem tika labi zināmā Nokia telefonu spēlīte “Snake” jeb “Čūska” pirmoreiz tika iebūvēta telefona Nokia 6110. Šis telefons tika ražots no 1997 līdz 2001. gadam. Kopumā šī spēle tik iebūvēta 400 miljonos telefonu.

Uz 2015. gada sākumu pasaules mobilo telefonu spēļu industrijas tirgus apjoms bija 26 miljardi dolāru. Tiek plānots, ka līdz gada beigām šis skaitlis izaugs līdz 30 miljardiem dolāru.

Cilvēki savos telefonos visvairāk mīl vicināties ar cirvi un vākt konfektes vai dārzeņus. 2014. gada populārākās spēles bija “Super Cell” radītā stratēģijas spēle “Clash of Clans” kura 2014. gadā vienas diennakts laikā vidēji ienesa 1 miljonu 387 tūkstošus dolāru. Otrajā vietā seko “King” spēle “Candy Crush Saga”. Šī spēle vienā dienā ienesa gandrīz 1,1 miljonu dolāru. Ienesīgāko spēļu trešajā vietā atrodas “Game of War – Fire Age”. Šī spēle vienas dienas laikā saviem radītājiem ienesa vairāk nekā 710 tūkstošus dolāru. Kopā 10 populārāko spēļu topā pārsvarā atrodas dažādas “Fermas” tipa spēles un atjautības spēles.

Statistika liecina, ka 85% lietotāju mobilo telefonu spēles spēlē mājās. Esot ceļā spēlītēm ļaujas 25% lietotāju, bet atrodoties dažādās rindās spēlītēm nododas tikai 20% aptaujāto.

Salīdzinot ar iOS, Android ierīcēs tiek ielādētas 1,5 reizes vairāk lietotņu. Tomēr iOS lietotāji par dažādām lietotnēm tērē 1,5 reizes vairāk naudas nekā Android lietotāji.

Pēc “Google” datiem 2014. gadā visā pasaulē viedtelefonos un planšetēs kopā tika uzinstalēts 139 miljardi aplikāciju. Salīdzināšanai 2013. gadā tie bija 102 miljardi aplikāciju, bet vēl 2012. gadā “tikai” 64 miljardi aplikāciju.

Kaut arī 139 miljardi ir milzīgs skaitlis, tomēr šo uzinstalēto lietotņu liktenis ir visai dažāds. Aptuveni 80% no šīm lietotnēm tika izdzēstas jau pēc pirmās palaišanas. No atlikušajām lietotnēm aptuveni 74% tika palaistas mazāk nekā 10 reizes. 26% lietotņu tika palaistas tikai vienu reizes.

Kopumā aptuveni 60% lietotņu nav ne reizi uzinstalētas.

2014. gadā dažādos iekšējos spēļu pirkumos sievietes tērē par 31% vairāk naudas nekā vīrieši. Sievietes arī spēlēm tērē par 35% vairāk laika nekā vīrieši.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

seven − four =

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.