Kā uzlādēt sevi ar enerģiju


Ir brīži, kad mēs jūtam, ka mūsu spēku un enerģijas līmenis ir zemāks par zāli, bet darbiem neredz galu. Protams, ka vislabāk šādos brīžos ir paņemt atvaļinājumu, bet diemžēl ne vienmēr tas ir iespējams. Piedāvājam jums 10 lietas, kas ļaus jums savus spēkus atgūt un vairs nekas tos nezaudēt.


1. Agri ejiet gulēt un agri ceļaties
Labākais laiks, lai ietu gulēt, ir ap 22:00, bet lai celtos 6:00. Tieši šajos laikos ejot gulēt un mostoties cilvēks vislabāk izguļas un jūtas modrs pa dienu.

2. Neaizmirstiet par sportu
Sports uztur organismu tonusā, uzlabo asinsriti un uzlabo skābekļa pieplūdi organisma un smadzeņu šūnām. Sports arī ievērojami paaugstina cilvēka enerģijas līmeni un uzlabo pašsajūtu.

3. Labi organizējiet savu darbavietu
Parūpējieties, lai jūsu darbavietā būtu daudz gaismas un lai tā tiktu labi vēdināta. Atveriet aizkarus vai žalūzijas un izvēdiniet telpu. Tas uzlabos jūsu garastāvokli un paaugstinās skābekļa līmeni jūsu organismā, bet tas paaugstinās arī jūsu produktivitāti.

4. Neaizmirstiet par pozitīvām emocijām
Biežāk smaidiet un smejaties. Smiekli uzlabo asinsriti un skābekļa pieplūdi smadzenēm un atbrīvo muskulatūru, bet tas labvēlīgi ietekmē veselību un jūsu enerģijas līmeni.

5. Pārtrauciet lietot alkoholu un smēķēt
Cigaretes un alkohols palīdz uzlabot garastāvokli un izjust mundrumu tikai pirmajā laikā. Vēlāk tas noved pie organisma un nervu sistēmas izsīkuma.

6. Biežāk esiet svaigā gaisā
Nesteidzīga, apzināta iešana atstāj ļoti labvēlīgu ietekmi uz cilvēka enerģijas līmeni. Šādu pastaigu laikā cilvēk izvada uzkrāto negatīvo enerģiju un piesātina savu organismu ar jauniem spēkiem un tīru enerģiju.

7. Savlaicīgi izplānojiet savu dienu
Ja jūs plānosiet savu dienu un pieturēsieties pie agrāk izstrādātā rīcības plāna tas palīdzēs jums izvairīties no šaubām, kuras arī atņem jūsu enerģiju.

8. Pareiza ēšana
Neēdiet pārāk daudz vienā reizē. Cenšaties ēst biežāk, bet nelielām porcijām. Organisms patērē daudz enerģijas ēdiena pārstrādei. Dzeriet pēc iespējas vairāk tīra ūdens. Kā arī ēdat vairāk augļus un dārzeņus.

9. Esiet sapņotājs un entuziasts
Uzturieties tādu cilvēku sabiedrībā kuri jūs motivē un uzlādē ar enerģiju jauniem darbiem. Uzstādiet sev tikai īstus mērķus. Tādus mērķus, kurus jūs patiešām vēlaties panākt.

10. Izdzeriet glāzi ūdens
Vai vēl labāk izdzeriet vairākas ūdens glāzes. Ūdens risina vairākas problēmas: piesātina šūnas ar šķidrumu, paātrina vielmaiņu, izvada no organisma toksīnus, sašķidrina asinis kas ļauj ātrāk apgādāt organismu ar skābekli. Lielākā daļa cilvēku ir pieraduši dzert pārāk maz ūdens, un tāpēc tie vairs nejūt, ka tie atūdeņojas. Mūsu nepieciešamība pēc šķidruma ir daudz lielāka, nekā mums pašiem šķiet.

11. Mūzika
Mūzika spēj ātri mainīt mūsu emocionālo un fizisko stāvokli. Klasiskā mūzika spēj nomierināt, bet enerģiska mūzika spēj dot mums spēkus. Atrodiet savu mūziku visiem jums nepieciešamajiem stāvokļiem.

12. Apskāvieni
Apskāvieni uzlabo garastāvokli un dod spēkus. Nostiprina imūnsistēmu, pazemina stresu un uzlabo miegu. Apskāvieni atjaunina mūsu spēkus. Turklāt tiem nav nekādu negatīvu blakusefektu. Apskaujieties un jo vairāk jo labāk.

13. Baudiet dabu
Uzturēšanās dabā nomierina, atbrīvo no nevajadzīgām domām un palīdz sakoncentrēties uz nozīmīgāko. Cenšaties vismaz vienreiz nedēļā pabūt pie dabas un pastaigāties pa mežu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.