15 veidi kā ātri atgūt spēkus

Modernai dzīvei lielā pilsētā piemīt neprātīgs temps. Un diemžēl tas ietekmē cilvēkus ne tajā labākajā veidā, daudzi cilvēki izjūt hronisku nogurumu, vēl citi cieš no bezmiega, stresa vai nepietiekama miega. Dzīvojot modernu dzīvi cilvēkiem vairs nepietiek atpūtai ar to laiku ko tie var veltīt miegam naktīs. Mūsdienās ir jāmeklē citi veidi kā ātri atpūsties, un saglabāt enerģiju visas dienas laikā. Piedāvājam 15 veidus kā ātri atgūt spēkus un atpūsties darba laikā.


Zaļā tēja
Zaļā tēja satur L-tianīnu, kas palīdzēs jums atslābināt ķermeni, kā arī sakoncentrēties un nomierināties. Bez tam tējas pagatavošana jums prasīs tikai mirkli, un to ir iespējams paveikt pat vissaspringtākajā dienā.

Šokolāde
Sen ir zināms ka šokolādei piemīt ne tikai laba garša, bet ar spēja uzlabot mūsu garastāvokli. Šokolāde stabilizēs jūsu stresa līmeni un dos jums papildus enerģijas lādiņu.

Medus
Par medus labajām īpašībām ir dzirdējis katrs. Medus ne tikai mums palīdz atveseļoties kad esam saaukstējušies, bet arī dod mums enerģiju kad tās pietrūkst. Bez tam medus palīdz cīnīties arī ar trauksmēm un depresiju.

Neilgs miegs dienas laikā
Pietiks tikai ar 20 minūtēm miega lai tas uzlabotu jūsu darba spējas. Īpaši vajadzīgs tas ir tad ja neesat labi izgulējies pa nakti. Galvenais negulēt ilgāk par šo laiku, un pēc šī laika paiešanas uzreiz celties.

Meditācija
Tas ar kaut ko atgādina gulēšanu pa dienu, ar to vien atšķirību ka jūs būsiet nomodā un koncentrēsieties uz savu elpošanu, iekšējo gaismu vai relaksējošu mūziku un vairāk ne uz ko citu. Ieņemiet ērtu pozu(bet ne ar ko galvai nepieskarieties, jo citādāk variet nemanāmi aizmigt) un sāciet domāt par ko vienu. Problēmas izzudīs pašas no sevis, bet ķermenis sāks uzlādēties ar enerģiju.

Elpošana
Dziļas ieelpas vienmēr ir uzskatītas par labu līdzekli pret stresu. Un tā arī ir, tās pazemina asinsspiedienu palēnina sirdsdarbību. Bez nomierināšanās šī metode arī labi attīra elpvadus un paaugstina skābekļa līmeni asinīs.

Nogurstiet vēl vairāk
Ja jūs jūtaties neaudz uzvilkts un jums nekādi neizdodas atslābināties, tas nozīmē ka jūs esat nepietiekoši noguris. Veiciet fiziskas nodarbības, maksimāli sasprindziniet muskuļus, piemēram veiciet atspiešanās vingrinājumus. Pēc tam vienkārši apsēžaties uz krēsla un izjūtiet atpūtu.

Aizveriet acis
Pavadiet 5 minūtes ar aizvērtām acīm, tas ļaus jūsu acīm nedaudz atpūsties. Ļoti bieži tieši acu nogurums rada jums ilūziju ka noguris ir viss ķermenis. Šādi jūsu acis atbrīvosies, bet apziņa nedaudz aties no tā par ko jūs domājāt pirms tam. Pēc šāda neilga atpūtas brīža jūsu darbs veiksies labāk. Lai pastiprinātu efektu sakārtojiet savu darba galdu un atbrīvojiet to no lietām kas nomoka jūsu acis.

Masāža
Pašrocīgi veikta kakla un plecu masāža neaizņems vairāk kā 5 minūte. Šādi jūs noņemsiet spriedzi muskuļos un jūs nedaudz atpūtīsieties.

Izstaipīšanās
Pamēģiniet vienkārši izstiept rokas uz augšu un jūs paši redzēsiet cik spēka ieplūdīs jūsos šo nedaudzo sekunžu laikā. Vēl vairāk spēka un enerģijas iegūsiet ja piecelsieties no krēsla un ziedosiet 5 minūtes visa ķermeņa izstaipīšanai un izvingrināšanai. Dažādi pietupieni, pieliekšanās un citi ķermeņa izvingrināšanas vingrinājumi uz jums iedarbosies tikai pozitīvi.

Mūzika
Dažiem cilvēkiem mūzika traucē strādāt. Tomēr ja jūs esat noguris un darbs neiet uz priekšu, pamēģiniet uz 5 -10 minūtēm ieslēgt kādu iemīļotu kompozīciju. Mūzika uzlabos jūsu garastāvokli, novirzīs jūsu domas no noguruma un šādi pacels jūsu produktivitāti.

Aromterapija
Ierīvējiet plaukstas ar patīkamām smaržām vai ēterisku eļļu un turpiniet strādāt. Drīz vien šī smarža sāks nomierināt jūsu nervus, kas savukārt pozitīvi atsauksies uz jūsu noguruma līmeni. Enerģiju piedos rozmarīna ēteriskā eļļa, piparmētru ēteriskā eļļa, bazilika ēteriskā eļļa ingvera ēteriskā eļļa. Nomierinās bergamotes, ģerānijas, lavandas, vīraka un rožu eļļas.

Auksts ūdens
Nomazgājiet seju ar aukstu ūdeni, uzmundrinošs un nomierinošs efekts būs garantēts.

Vientulība
Reizēm lai atgūtu spēkus pietiek tikai atpūsties no citiem cilvēkiem. Dodieties uz vietu kur varat pabūt viens, un kur jūs neviens netraucēs. Izslēdziet telefonu un kādu brīdi šādi atpūšaties.

Dienasgrāmata
Pierakstiet dienasgrāmatā savas domas, savas izjūtas, atdodiet dienasgrāmatai visus savu pārdzīvojumus, un jūs pamanīsiet ka jums paliek vieglāk. Ar laiku dienasgrāmatas rakstīšana kļūs jums par ko ļoti nepieciešamu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.